четверг, 22 мая 2014 г.

Я люблю свою країну




Я люблю свою країну,
Жити хочу я в ній вільно.
Я бажаю, щоб вона
Самостійною була.

Я бажаю, щоб брехня
Геть з країни вся пішла.
Я бажаю, щоб наш прапор
Був завжди яскравим скарбом.

Я бажаю, щоб птахи
К нам летіли у гаї.
Щоб лунав по всюди сміх
Діточок маленьких всіх.

Я бажаю, щоби віра
Не залишила країну.
Віра в краще щоб завжди
Була в кожної сім'ї.

Щоби пісні солов'їні
Так звучали - що ми вільні.
Щоби нас завжди вела
Краща доля як стріла.

Щоби нашу Україну,
Бог беріг, як цю дитину,
Що матуся колихає,
Та від серця не пускає.

Я бажаю всім добра,
Миру, спокою, тепла.
Кращій долі Україні,
Бо такі ми є єдині!

(c) Юлія Селецька

1 комментарий:

  1. Юлечка принимай эстафету) Подробности тут: http://loveandsunshine82.blogspot.com/2014/12/blog-post.html

    ОтветитьУдалить